اخبار مرتبط

سایک نیوز ما، جمعی از دانش آموختگان روانشناسی و مشاوره سعی در ارتقاء مطالب ارائه شده در این رشته داریم تا با کمک یکدیگر بتوانیم از اطلاعات روز دنیا بهره مند شویم.

  • برنامه ریزی برای تعطیلات نوروز دانش آموزان
    by Admin on اسفند ۱۹, ۱۴۰۲ at ۲:۴۷ بعد از ظهر

    سایک نیوز به نقل از نمناک: تعطیلات نوروز یکی از بهترین فرصت ها برای دانش آموزان پس از گذراندن 6 ماه درس خواندن و مدرسه رفتن است که استراحت کامل داشته باشند و از درس خواندن دور باشند تا با روحیه ای مضاعف دوباره به مدرسه بازگردند. ولی استراحت مطلق در این ایام سبب افت […] نوشته برنامه ریزی برای تعطیلات نوروز دانش آموزان اولین بار در سایک نیوز پدیدار شد.

  • تاثیر ورزش قدرتی بر کاهش افسردگی
    by Admin on اسفند ۱۰, ۱۴۰۲ at ۴:۳۷ بعد از ظهر

    سایک نیوز به نقل از معاونت درمان: بلند کردن وزنه و تمرینات قدرتی به کاهش افسردگی کمک می‌کند. تمرینات قدرتی می‌تواند به‌طور قابل توجهی علائم افراد را حتی برای افرادی که افسردگی متوسط دارند و کسانی که اغلب تمرین ورزشی نمی‌کنند بهبود بخشد. نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد که بلند کردن وزنه و تمرینات قدرتی […] نوشته تاثیر ورزش قدرتی بر کاهش افسردگی اولین بار در سایک نیوز پدیدار شد.

  • والدین برای امنیت فرزندان در فضای مجازی چگونه رفتار کنند؟
    by Admin on اسفند ۱۰, ۱۴۰۲ at ۲:۵۴ بعد از ظهر

    سایک نیوز به نقل از ایرنا: کودکان با ورود به سرزمین ناشناخته فضای مجازی گم یا گرفتار دام‌های خطرناکی می‌شوند که رها شدن از آنها به راحتی ممکن نیست، براین اساس والدین باید دست در دست فرزندان خود نهاده و این سرزمین ناشناخته را با یکدیگر و با امنیت خاطر عبور کنند. والدین نقش اساسی […] نوشته والدین برای امنیت فرزندان در فضای مجازی چگونه رفتار کنند؟ اولین بار در سایک نیوز پدیدار شد.

  • اضطراب شبانه چیست؟ روش های درمان ومقابله
    by Admin on اسفند ۹, ۱۴۰۲ at ۵:۲۱ بعد از ظهر

    سایک نیوز به نقل از پزشک خوب: تغییر سبک زندگی، ازدحام جمعیت، شرایط اقتصادی، شرایط رفاهی و… همه ازجمله عواملی هستند که می‌توانند روی روحیه افراد و امید به زندگی آن‌ها تاثیرگذار باشد. در زندگی امروزه ممکن است افراد در رابطه با مسائل عاطفی، مسائل کاری، مسائل جنسی و…. مشکلات بسیاری داشته باشند. این مشکلات […] نوشته اضطراب شبانه چیست؟ روش های درمان ومقابله اولین بار در سایک نیوز پدیدار شد.

  • بهترین و موثرترین شیوه تنبیه کودکان چیست؟
    by Admin on اسفند ۹, ۱۴۰۲ at ۳:۰۱ بعد از ظهر

    سایک نیوز به نقل از ایسنا: تنبیه نوعی روش انضباطی است که بر کاهش رفتار غیر مطلوب در کودکان تمرکز دارد. گروهی از مشاورین و والدین کودکان بر این عقیده هستند که تنبیه می‌تواند در آموزش کودکان به کار آید و جدای از خشونت است، تنبیه می‌تواند اخلاقیات را به کودک بیاموزد و یادآور تعهد […] نوشته بهترین و موثرترین شیوه تنبیه کودکان چیست؟ اولین بار در سایک نیوز پدیدار شد.

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ اخبار مرتبط